/ سرویس سیاسی
کد خبر : 470
تاریخ خبر : 1393/11/21 2:27 ب ظ

مدیر کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 215 نماینده خبری از 94 رسانه خارجی از 25 کشور جهان، راهپیمایی22 بهمن امسال را پوشش خبری و تصویری می دهند.

محمدمنصور کوشش اظهار داشت: حضور نمایندگان مقیم و غیرمقیم رسانه های خارجی برای پوشش مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ به طوریکه در سال جاری مجموعا 215 نماینده خبری شامل خبرنگار، عکاس و عوامل گروه های تلویزیونی از 94 رسانه 25 کشور جهان این مراسم باشکوه را پوشش خواهند داد.
 
وی ادامه داد: علاوه بر 128 نماینده و خبرنگار مقیم رسانه های خارجی وابسته به 57 رسانه، تعداد 87 نماینده و خبرنگار غیرمقیم از 37 رسانه منطقه ای و بین المللی نیز در این مراسم شرکت خواهند کرد.
 
به گفته کوشش، علاوه بر این، تعداد زیادی از خبرنگاران مقیم وابسته به خبرگزاری ها و رسانه های خارجی نیز با استفاده از اخبار لحظه به لحظه صدا و سیما و خبرگزاری های ایران، از دفاتر خود نسبت به پوشش این مراسم اقدام خواهند کرد.
 
مدیر کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: میزان مشارکت نمایندگان غیرمقیم رسانه های خارجی در پوشش مراسم 22 بهمن سال جاری بیش از 50 درصد افزایش یافته است.
 
کوشش همچنین خاطرنشان کرد: جمهوری آذربایجان، اسپانیا، استرالیا، ایتالیا، افغانستان، آلمان، امارات، امریکا، انگلستان، ترکیه، چین، ژاپن، سوریه، عراق، فرانسه، فلسطین، قطر، کویت، لبنان، لوگزامبورگ، سوئد، کانادا، مجارستان، مصر و تونس کشورهایی هستند که رسانه های آنها اخبار راهپیمایی به ویژه سخنرانی رئیس جمهوری را به صورت مستقیم به جهان منعکس خواهند کرد.
 
 
 
منبع: خبرگزاری ایرنا
 
 
 
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟