/ سرویس ورزشی

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران با هدف گسترش روحیه شادابی و نشاط در میان روزنامه‌نگاران و خبرنگاران با مجموعه ورزشی تفریحی کارتینگ بین المللی پرند تفاهم نامه امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران ، پرداختن به ورزش در دنیای ماشینی برای همه گروه های سنی به منظور تمرکز و نشاط جسمی و روحی  آنان از ضروریات جدی زندگی امروزه به شمار می رود. این نیاز برای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه که بنا به ضرورت شغل و حرفه شان ،زمینه ساز برای  نسل سازی و آینده سازان کشور عزیزمان با روشنگری و فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی هستند بسیار ضروری و مهم است. سند تغییر و تحول بنیادین با درک اهمیت و جایگاه بسیار بالای این امر در تامین بهداشت روانی و جسمانی جامعه خبری کشور و به تبع آن ارتقاء و بهبود بهره وری رسانه ها ، تاکیدات مستمر و فراوانی جهت گسترش و تعمیم تربیت بدنی در بین خبرنگاران، و فعالان عرصه رسانه  داشته اند. توجه به اوقات فراغت خبرنگاران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیازمند برنامه ریزی متناسب با علائق، استعدادها و شرایط فرهنگی، بومی و اجتماعی در هر نقطه است. یافته های علمی برگزاری رویدادهای ورزشی و ورزش های همگانی  را مناسب ترین و ضروری ترین روش غنی سازی اوقات فراغت همراه با ارتقای فرهنگ ورزش و افزایش مشارکت اجتماعی و نوع دوستی قلمداد می نماید. لذا ضروری است با اتخاذ سیاست ها و اجرای شیوه های مناسب و سنجیده ، بسترهای لازم برای عینیت بخشی به این هدف مهم فراهم شود .در همین خصوص پس از چند دوره مذاکره با مدیران مجموعه ورزشی و تفریحی کارتینگ بین المللی پرند موفق به توافقات لازم برای عقد یک تفاهم نامه همکاری با ارائه خدمات شایسته و در خور فعالان عرصه رسانه آماده و امضا شد.

با امضای تفاهم نامه فی مابین انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران و مجموعه ورزشی و تفریحی کارتینگ بین المللی پرند ، از این پس کلیه خبرنگاران و روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه با ارائه کارت‌های ویژه‌تخفیف ، بهمراه 5 نفر یا بیشتر به صورت فردی و خانوادگی و یا گروهی و سازمانی می توانند از تمامی امکانات ورزشی و تفریحی و سرگرمی مجموعه ورزشی کارتینگ بین المللی  پرند با تخفیف ویژه 50 درصدی استفاده کنند.

کارت های تخفیف بهمراه پوستر و یک نامه رسمی از سوی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران برای رسانه ها ارسال می شود.

مجموعه ورزشی و تفریحی کارتینگ بین المللی پرند  به نشانی شهر جدید پرند فاز صفر روبروی دانشگاه ازاد پرند همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23 شب آماده ارائه خدمات به فعالان رسانه است .

انتهای پیام/

گزارش تصویری

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟