محمدرضا حقیقی گفت: رسانههای نوین و ارتباط جمعی در حوزههای تخصصی ارتباطات، روابط عمومی الکترونیک، نرمافزارهای تخصصی روابط عمومی الکترونیک، مخاطبشناسی و رسانه، کاربرد نظریه رسانهها در انتقال ارزشها و پدیده شکاف هنجاری و ارزش نسلی از عنوانهای مهم و اصلی این کتاب هستند.
او افزود: این کتاب منبع مناسبی برای دانشجویان، کارشناسان و استادان حوزه روابط عمومی و ارتباطات کشور است که به صورت کاملا کاربردی و با مثالهای عینی مسائل مورد بحث را به نقد و چالش کشیده است.
کتاب «ارتباط و رسانه» با 160 صفحه و قیمت 14 هزار تومان از سوی انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتابهای روابط عمومی و ارتباطات، به چاپ رسیده است.
محمدرضا حقیقی مدرس دانشگاه و بازرس انجمن روابط عمومی ایران است. لیلا نیرومند نیز مدرس دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران است که این کتاب با همکاری این دو نوشته و منتشر شده است.
منبع: خبرگزاری ایسنا