/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 442
تاریخ خبر : 1393/11/02 1:46 ب ظ

کتابی با موضوع بررسی ارتباط و رسانه به کتاب‌فروشی‌ها آمد.

محمدرضا حقیقی گفت: رسانه‌های نوین و ارتباط جمعی در حوزه‌های تخصصی ارتباطات، روابط عمومی الکترونیک، نرم‌افزارهای تخصصی روابط عمومی الکترونیک، مخاطب‌شناسی و رسانه، کاربرد نظریه رسانه‌ها در انتقال ارزش‌ها و پدیده شکاف هنجاری و ارزش نسلی از عنوان‌های مهم و اصلی این کتاب هستند.
 
او افزود: این کتاب منبع مناسبی برای دانشجویان، کارشناسان و استادان حوزه روابط عمومی و ارتباطات کشور است که به صورت کاملا کاربردی و با مثال‌های عینی مسائل مورد بحث را به نقد و چالش کشیده است.
 
کتاب «ارتباط و رسانه» با 160 صفحه و قیمت 14 هزار تومان از سوی انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتاب‌های روابط عمومی و ارتباطات، به چاپ رسیده است.
 
محمدرضا حقیقی مدرس دانشگاه و بازرس انجمن روابط عمومی ایران است. لیلا نیرومند نیز مدرس دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران است که این کتاب با همکاری این دو نوشته و منتشر شده است.
 
 
منبع: خبرگزاری ایسنا
 
 
 
 
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟