/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 440
تاریخ خبر : 1393/10/29 5:21 ب ظ

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در نظر دارد کارگاهی با عنوان رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی با هدف آشنایی شرکت‌کنندگان با تغییر ماهیت بازاریابی در عصر رسانه‌های اجتماعی و نحوه بهره‌گیری از آن برگزار کند.

این کارگاه با عناوین شناخت فضای جدید رسانه‌ای جهت بازاریابی، شیوه‌های موثر بازاریابی در فضای رسانه‌های اجتماعی و آشنایی با تجربه‌های موفق و دلایل برتری آنها روز سه شنبه هفتم بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.
 
پیش نیاز این کارگاه، آشنایی مقدماتی با رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی بوده و آقایان اکبری تبار و اسکندری پور مدرسان آنند.
 
ثبت نام به صورت حضوری از 27 دی ماه تا 5 بهمن ماه 1393 (به استثنای پنجشنبه و جمعه) به نشانی  خیابان شهید بهشتی ، خیابان پاکستان ، کوچه دوم  پلاک 11 طبقه دوم (تلفن تماس 88731497) صورت می گیرد.
 
 
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟