/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 431
تاریخ خبر : 1393/10/18 12:21 ب ظ

همزمان با هفته روابط‌عمومی در سال 1394 نمایشگاه منتخب پوسترهای روابط‌عمومی بر دیوار نمایشگاه آویخته خواهند شد.

علی شوقی بنام، دبیر هفته روابط‌عمومی با اعلام خبر فراخوان این نمایشگاه، افزود: ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی به مدت یک ماه، آماده دریافت پوسترهای طراحی شده توسط هنرمندان با موضوع روابط‌عمومی است.
 
وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، و انجمن‌های تخصصی به همراه برگزارکنندگان همایش‌های تخصصی روابط‌عمومی می‌توانند منتخب پوسترهای خود را به دبیرخانه ستاد هفته روابط‌عمومی ارسال کنند، افزود: روابط‌عمومی در ایران 60 سال قدمت دارد و جمع‌آوری پوسترها می‌تواند بخشی از مراحل فعالیت و ارتقای روابط‌عمومی در کشور را به نمایش بگذارد.
 
شوقی بنام با اشاره به اینکه پوستر به عنوان یک رسانه به کمک معرفی و انتقال پیام روابط‌عمومی‌ها می‌آید، گفت: روابط‌عمومی‌ها به عنوان سفارش دهنده، نقش بسزایی در تقویت یا تضعیف کیفی پوسترهای طراحی شده توسط هنرمندان دارند.
 
دبیر هفته روابط‌عمومی با اشاره به اینکه منتخب پوسترهای دریافت شده در طول هفته روابط‌عمومی و پس از آن در سراسر کشور به نمایش گذاشته خواهند شد، افزود: هنرمندان عزیز می‌توانند پوسترهای خود را از طریق آدرس ایمیل   poster@7pr.ir (آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید) به  دبیرخانه ارسال کنند.
 
 
 
منبع: کاوشگران روابط عمومی
 
 
 
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟