/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 425
تاریخ خبر : 1393/10/15 5:26 ب ظ

نشست هم‌اندیشی با عنوان «بررسی نقش هنرمندان و ورزشكاران در تبلیغات» به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، سه‌شنبه 16 دی ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و ورزشكاران برگزار می‌شود.

كارشناسان در این نشست به بررسی موانع و مشكلات امكان حضور هنرمندان و ورزشكاران در صحنه‌های تبلیغاتی و ارائه راه‌كارهای اجرایی و قانونی خواهند پرداخت.
 
بیش از ۲۰ تن از كارشناسان، هنرمندان و ورزشكاران از جمله احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، دبیر عضو شورای شهر تهران، ضرغامی مدیركل ارشاد استان تهران، مهدوی‌مهر مدیركل تبلیغات صدا و سیما، حجتی مدیركل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، روستا استاد دانشگاه در حوزه تبلیغات و برند، ناظمی مدیركل روابط عمومی وزارت ورزش، تركمن رئیس انجمن شركت های تبلیغاتی ایران، دوخته‌چی از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی تبلیغات، ساعی عضو شورای شهر تهران و بسیاری دیگر در این نشست به بررسی موضوع می‌پردازند.
 
بر اساس این گزارش، نشست مذکور فردا سه‌شنبه 16 دی ماه 1393 از ساعت 17 تا 19 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان و دانشجویان رشته‌های روابط عمومی، روزنامه‌نگاری و تبلیغات در آن آزاد است.
 
 
منبع: خبرگزاری مهر
 
 
 
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟