/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 424
تاریخ خبر : 1393/10/14 3:10 ب ظ

نخستین نمایشگاه تخصصی مطبوعات کودک و نوجوان با حضور 60 نشریه و 20 پایگاه خبری کودک و نوجوان از 14 تا 22 اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

سیدعلی کاشفی خوانساری از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مطبوعات کودک و نوجوان خبر داد و گفت: همواره بخشی از نمایشگاه مطبوعات به نشریات کودک و نوجوان اختصاص داشت، ضمن این‌که جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کانون پرورش نیز هر دو سال یک بار برگزار می‌شود اما این نخستین جشنواره‌ای است که به‌طور مرتب و سالانه به نشریات کودک و نوجوان می‌پردازد.
 
به گفته این پژوهشگر کودک و نوجوان به این‌که 60 نشریه برای کودکان و نوجوانان یا درباره آنان وجود دارد، اشاره و بیان کرد: 20 نشریه از این 60 عنوان،   ماهیت مستقل دارند و خصوصی هستند و 10 عنوان از این تعداد در قم و 20 عنوان از این 60 نشریه در شهرهایی به جز قم و تهران منتشرمی‌شوند. در این نمایشگاه، همچنین 20 سایت یا پایگاه خبری نیز حضور دارند.
 
کاشفی در پاسخ به این‌که آیا 14 تا 22 اسفند، زمان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات کودک و نوجوان است گفت: در آن ایام، مدرسه‌ها، روزهای آزاد خود را پشت سر می‌گذارند و بچه‌ها درگیر امتحانات نیستند از سوی دیگر به استقبال بهار و سال نو هم می‌رویم و همه اینها خوشایند است.
 
نخستین نمایشگاه تخصصی مطبوعات کودک و نوجوان با حضور 60 نشریه و 20 پایگاه خبری کودک و نوجوان از 14 تا 22 اسفندماه جاری در مجموعه فرهنگی سرچشمه و به دبیری حجت‌الاسلام محمد زائری برگزار می‌شود.
 
 
 
منبع: خبرگزاری مهر
 
 
 
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟