/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 419
تاریخ خبر : 1393/10/14 11:34 ق ظ

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال روز شنبه در بندرعباس آغاز به کار کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه که معاون فرهنگی وزیر ارشاد، استاندار هرمزگان، مدیرعامل موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و جمعی دیگر از مسوولان حضور داشتند، گفت: طی هماهنگی و مذاکرات صورت گرفته با موسسه نمایشگاه های کشور ، از بین بیش از هزار ناشر، 600 ناشر جهت حضور در این نمایشگاه انتخاب شده اند.
 
'علیرضا درویش نژاد' اظهار داشت : این 600 ناشر در قالب 460غرفه، محصولات مکتوب خود را ارائه و همچنین 39 ناشر مطرح نیز در قالب فروشگاه متمرکز کتاب های خود را عرضه می کنند.
 
وی یاد آور شد: جهت ترغیب ناشران مطرح و حمایت از آنها ، کتاب های عرضه شده در دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان با تخفیف 30 درصد خواهد بود.
 
درویش نژاد اضافه کرد: در بخش نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز، 40 غرفه به این امر اختصاص یافته که توانمندی ها ، تولیدات و تجهیزات این حوزه به مردم ارائه و عرضه می شود.
 
دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از 13 تا 19 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار برپا است.
 
 
منبع: خبرگزاری ایرنا
 
 
 
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟