/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 414
تاریخ خبر : 1393/10/09 1:45 ب ظ

رئیس مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد با بیان اینکه 33 هدف به عنوان چشم انداز مرکز اعلام شده، گفت: این اهداف در اختیار همکاران مرکز قرار می گیرد تا نظرات و ایده‌های جدید خود را در جهت هرچه بهتر شدن عملکرد اعلام کنند.

سیدمرتضی موسویان در نشست با معاون، مدیران و کارشناسان مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اهمیت توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات و نرم افزاری این وزارتخانه تاکید کرد.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی در سازمان ها گرانبهاترین عناصر به شمار می آیند، اظهار کرد: رسیدگی و بها دادن به نیروی انسانی از رویکردهای وزارت ارشاد است تا گام های بزرگی در جهت نیل به اهداف و عملکرد بهتر این سازمان برداشته شود.
 
موسویان تصریح کرد: مدیران فن آوری اطلاعات باید برای بهتر شدن کاربری اتوماسیون های اداری تلاش کنند تا کارمندان دسترسی راحت تری به امور اداری داشته باشند.
 
رئیس مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد با بیان اینکه 33 هدف به عنوان چشم انداز مرکز اعلام شده، گفت: این اهداف در اختیار همکاران مرکز قرارمی گیرد تا نظرات و ایده های جدید خود را در جهت هرچه بهتر شدن عملکرد مرکز اعلام کنند.
 
در ادامه این نشست همچنین، طی احکامی از سوی سید مرتضی موسویان رئیس مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد، علی فلاحی به عنوان مدیر فن آوری اطلاعات سازمان امور سینمایی، عاطفه خاجی به سمت مدیر فن آوری اطلاعات معاونت امور فرهنگی، حمید رضا قادری به عنوان رئیس گروه سخت افزار و زهرا منافی به سمت رابط فناوری اطلاعات معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب شدند.
 
 
منبع: خبرگزاری ایرنا
 
 
 
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟