/ سرویس امورصنفی و رفاهی
کد خبر : 40736
تاریخ خبر : 1396/06/08 9:24 ق ظ
همزمان با سومین روز انتشار فراخوان؛

همزمان با سومین روز انتشار فراخوان پیش ثبت نام بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، 213 رسانه با مراجعه به سایت نمایشگاه ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران به نقل از مرکز اطلاع رسانی بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامه ریزی برای پیش بینی فضای مورد نیاز و گروه بندی موضوعی، تأمین امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تهیه خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز، مرحله پیش ثبت نام متقاضیان از چهارم شهریور آغاز شده و روند آن تا پایان روز جمعه 10 شهریورماه ادامه دارد.


بنابر اعلام کمیته ثبت نام، تا ظهر روز ششم مردادماه در مجموع 213 رسانه پیش ثبت نام حضور در نمایشگاه مطبوعات بیست و سوم را انجام دادند که ثبت نام 154 رسانه با پرداخت وجه اولیه، قطعی شده که اسامی 29 روزنامه، 21 هفته نامه، 35 ماهنامه، 8 خبرگزاری و 24 پایگاه خبری در میان این متقاضیان به چشم می خورد.


متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تا دهم شهریور فرصت دارند با مراجعه به وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.


فهرست رسانه‌هایی که پیش ثبت نام آنها تا ششم شهریور قطعی شده هم اکنون در سایت معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی http://press.farhang.gov.ir قابل مشاهده است.


بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات نیمه اول آبان ماه 96 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟