/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 40731
تاریخ خبر : 1396/06/05 10:14 ق ظ
در حاشیه مراسم معارفه وزیر فرهنگ دولت دوازدهم

وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین مواجهه با خبرنگاران برای گفت و گو فرصتی یک ماهه خواست تا به صورتی جامع و با شناختی کافی به سوالات آنان پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، سیدعباس صالحی در حاشیه مراسم معارفه وزیر فرهنگ دولت دوازدهم در پاسخ به خبرنگارانی که خواستار اعلام برنامه های او شدند، گفت: زمانی که مسئولیت معاونت فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را پذیرفتم حدود یک ماه هیچ گفت و گوی خبری نداشتم و استدلالم این بود مدیری که در جایی مستقر می شود، باید شناخت کافی داشته باشد تا با اطلاعات سخن بگوید.


وزیر ارشاد دولت دوازدهم افزود: چهار سال پیش که به معاونت فرهنگی آمدم با همین استدلال به دوستانی که خواستار گفت و گو بودند، گفتم که فرصتی دو ماهه به من بدهند تا فضای جدید را پیدا کنم و در این فضای جدید وقتی اطلاعات و برنامه هایم کاملتر شد، گفت و گو کنم.


صالحی اضافه کرد: اکنون نمی خواهم چند ماه به من فرصت دهید ولی اجازه دهید یک ماه را در شرایط جدید و با توجه به این که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه های بسیار متنوعی دارد، بگذرانم و اطلاعاتم را کامل کنم، بعد از آن در خدمت هستم تا هم در یک نشست خبری و هم برنامه های گفت و گوی خاص شرکت داشته باشم./ایرنا

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟