/ سرویس امورصنفی و رفاهی
کد خبر : 40721
تاریخ خبر : 1396/05/31 3:50 ب ظ
اول شهریور ماه

نوبت دوم دهمین مجمع انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به منظور برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسین روز چهارشنبه اول شهریور ماه برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران؛ بر اساس مصوبه هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان همانند دوره قبل، داوطلبانی که قصد شرکت در این انتخابات را دارند باید کارت شرکت در مجمع عمومی را دریافت کنند.

کارت شرکت در مجمع عمومی در ساعات اداری روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سی‌ام و سی‌و‌یکم مرداد ماه در محل دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان واقع در خیابان شریعتی بالاتر از سه راهی طالقانی روبروی سینما صحرا پلاک 118 توزیع می‌شود.

کسانی که در روزهای اعلام شده امکان حضور در دفتر انجمن را ندارند می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره  09128155210 سایر اعضای انجمن روزنامه‌نگاران را برای دریافت کارت خود معرفی کنند.

 مدیران محترم رسانه‌ها نیز با معرفی مکتوب نماینده‌ای به انجمن می‌توانند کارت اعضای انجمن شاغل در آن رسانه را دریافت و تحویل دهند.

همچنین کسانی که طی این دو روز موفق به دریافت کارت شرکت در انتخابات نشوند یکم شهریور و تا قبل از شروع جلسه، با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند کارت شرکت در مجمع  را دریافت کنند.

آن دسته از اعضای محترم انجمن که قصد دارند برای شرکت در انتخابات، رای وکالتی بدهند باید کارت شرکت در انتخابات را به وکیل خود تحویل دهند؛ مطابق مصوبه هیئت مدیره، هر عضو پیوسته انجمن می‌تواند علاوه بر دادن رای اصالتی خود ،به وکالت از دو عضو حائز شرایط رای در انتخابات شرکت کرده و از جانب موکلین رای خود را به صندوق بیندازد.

جلسه نوبت دوم مجمع عمومی انجمن روزنامه نگاران مسلمان به منظور انتخابات هیئت مدیره و بازرسین با حضور هر تعداد از حاضرین، از ساعت 10 تا 13 صبح روز چهارشنبه اول شهریور در محل تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تقاطع خیابان سمیه ـ حافظ با حضور نماینده وزارت کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟