/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 40715
تاریخ خبر : 1396/05/26 10:22 ق ظ
سومین دوره طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها

با پایان کار هیات ارزیابی اولیه پس از برگزاری 18 جلسه کارشناسی و راستی آزمایی جداول خود اظهاری روزنامه ها و تکمیل فرم‌های مربوطه، هم اکنون شورای ارزیابی کیفی مطابق بند 28 شیوه نامه در حال برگزاری جلسات نهایی است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، سومین دوره طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها با حضور 188 روزنامه سراسری و استانی برگزار شده است.

برپایه این گزارش، با پایان کار هیات ارزیابی اولیه پس از برگزاری 18 جلسه کارشناسی و راستی آزمایی جداول خود اظهاری روزنامه ها و تکمیل فرم‌های مربوطه، هم اکنون شورای ارزیابی کیفی مطابق بند 28 شیوه نامه در حال برگزاری جلسات نهایی است.

با پایان بررسی‌های کارشناسی، جدول مقایسه‌ای رتبه بندی که در آن امتیاز همه روزنامه‌ها به تفکیک شاخص‌ها درج شده هفته نخست شهریور ماه به نشانی پست الکترونیکی روزنامه‌ها مندرج در سامانه جامع رسانه های کشور ارسال می شود تا در صورت اعتراض به ترتیبی که اطلاع رسانی می‌شود، اقدام کنند.

شایان ذکر است هیأت ارزیابی طرح رتبه بندی روزنامه ها را «یک نفر به معرفی روزنامه‌های بخش دولتی یا عمومی شرکت کننده در طرح (با استعلام رئیس انجمن روزنامه‌های غیردولتی از آنان)، یکی از اعضای هیأت مدیره انجمن روزنامه‌های غیردولتی به عنوان دبیر، یک استاد ارتباطات یا روزنامه‌نگاری به معرفی مجمع رؤسای دانشکده‌ها و گروه‌های ارتباطات دانشگاه‌های تهران، یک نفر به معرفی "کارگروه توسعه مطبوعات" و یک نفر به معرفی هیأت مدیره انجمن مدیران مسئول روزنامه‌های غیردولتی» تشکیل می‌دهند.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟