/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 40690
تاریخ خبر : 1396/05/17 9:52 ق ظ
وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: خبرنگاران حقایق را آن گونه که به وقوع پیوسته است، به عنوان امانتی ارزشمند بازگو کنند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، متن پیام به شرح زیر است:

'ن والقلم ومایسطرون


مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) فرمودند که خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند.
هفدهم مرداد ماه را که به مناسبت شهادت غریبانه و مظلومانه هشت دیپلمات جمهوری اسلامی ایران و شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست جنایت پیشه گان در مزار شریف افغانستان روز خبرنگار نام گذاری شده است گرامی داشته و به روان پاک و مطهر شهدای خبرنگاران و اصحاب رسانه که تا بلندای قله های شهادت را فتح کرده اند و با حفظ حرمت قلم، ورق زرین دیگری بر سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گشودند، درود می فرستم.


این تکلیف الهی و رسالت آسمانی است که خبرنگاران را بر آن می دارد تا در پاسداشت راه شهدا و امام شهدا فریاد مسلمانان و مظلومان در جای جای پهنه گیتی به ویژه عراق، سوریه، یمن، افغانستان و ... را بدون تاثیر پذیری از گرایشات و با دقت وافر به گوش جهانیان برسانند و حقایق را آن گونه که به وقوع پیوسته است، به عنوان امانتی ارزشمند بازگو کنند.


اینجانب فرا رسیدن این روز باشکوه را ارج نهاده و به جمیع اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد که با جدیت و تلاش بسیار پیشرفت و سربلندی روز افزون میهن اسلامی مان را رقم می زنند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه یگانه ایزد متعال تداوم عزّت و اهتمام مسئولانه آن عزیزان را در انجام وظایف خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخش آرزومندم. سید محمود علوی'

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟