/ سرویس اقتصادی
کد خبر : 40658
تاریخ خبر : 1396/03/20 10:22 ق ظ
در پیام تسلیت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران تاکید شد

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران ، حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) را محکوم کرد و شهادت مظلومانه مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا را تسلیت گفت.

 انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران با صدور بیانیه‌ای با محکوم کردن دو حادثه تروریستی صبح امروز در تهران، شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا و جمعی از هموطنانمان را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:رفتار ددمنشانه عوامل فریب‌خورده گروهک‌های تروریستی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی، منجر به شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی مدیرعامل سایق خبرگزاری قرآنی ایکنا و از فعالان قرآنی کشور همراه با جمعی از هموطنانمان مظلومانه شد.

شهید حجت‌الاسلام تقوی در سال‌های اخیر مسئولیت هدایت راهبردی خبرگزاری قرآنی ایکنا را بر عهده داشت و نقشی اثرگذار در این مجموعه وزین رسانه‌ای ایفا کرده بود.

آن شهید همام پس از واگذاری مسئولیت رسانه‌ای خود با هدف خدمت به مردم محروم و در سنگری دیگر به عنوان یکی از اعضای دفتر نماینده مردم محترم شاهین‌شهر، برخوار و میمه به فعالیت می‌پرداخت که امروز و در آستانه سالروز شهادت امام اول شیعیان جهان، شربت شهادت نوشید.

بی‌تردید تلاش‌های دلسوزانه و مجاهدت‌های چشمگیر این شهید چراغ راه حرکت جامعه قرآنی کشور ، اصحاب رسانه و مردم وفادار و متعهد ایران اسلامی در مسیر تعالی و پیشرفت جامعه خواهد بود.

شهادت مظلومانه این شهید سعید را به پیشگاه ولی‌عصر امام زمان‌( عج) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مردم کشور و به ویژه هموطنان گرانقدر در شاهین‌شهر، برخوار و میمه و اصحاب رسانه و قلم تسلیت و تعزیت می‌گوئیم .

انتهای پیام/

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟