/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40653
تاریخ خبر : 1396/02/31 10:41 ق ظ

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش اصحاب رسانه در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، به نقل از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی ، حسین انتظامی با اشاره به سهم انکارناشدنی رسانه ها که مسئولانه، رویدادهای ملی را روایت می کنند و در ایجاد آگاهی و شور موثرند، از همه رسانه ها قدردانی کرد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات 29اردیبهشت و حضور حماسی و آگاهانه ملت ایران در انتخابات گفت: وظیفه خود می دانم از همه همکاران خوبم در رسانه های داخلی که با جدیت در بازنمایی این رویداد بزرگ، نقش داشته اند قدردانی کنم.

وی تاکید کرد: سهم رسانه ها که مسئولانه، رویدادهای ملی را روایت می کنند و در ایجاد آگاهی و شور موثرند، انکار نشدنی است.

انتظامی اضافه کرد: همچنین از تمامی خبرنگاران و نمایندگان رسانه های خارجی که تلاش کردند تصویری عینی از جامعه اسلامی ایران و برگزاری این انتخابات باشکوه را به مخاطبان خود ارائه نمایند، قدردانی کنم.

وی توضیح داد: با احتساب خبرنگاران مقیم رسانه های خارجی و همچنین صدور روادید 253 خبرنگار در این روزها، مجموعا 570 خبرنگار و عوامل خبری از 245 رسانه، از بیش از 40  کشور جهان، پوشش خبری این انتخابات را برای افکار عمومی جهانی به عهده داشتند که خود این تعداد و تنوع و کیفیت و رتبه رسانه های پوشش دهنده، از واقعی بودن و غیر نمایشی بودن مردمسالاری در ایران حکایت دارد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این تعداد خبرنگار و رسانه خارجی که نسبت به دوره گذشته انتخابات 33 درصد افزایش داشته است همچنین نشان از موفقیت دیپلماسی رسانه ای دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟