/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40642
تاریخ خبر : 1396/02/10 3:05 ب ظ

دبیر جشنواره انجمن صنفی خبرنگاران ازدائمی شدن دبیرخانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاریها خبرداد،گفت: در نخستین دوره برگزاری این رویداد هزار و696 اثر از رسانه های مختلف کشور به دبیرخانه ارسال شد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسن ضابطی روز یکشنبه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های کانون انجمن صنفی خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در هفت بخش مصاحبه، خبر، مقاله، گزارش، گزارش خبری، یادداشت و سرمقاله طی فراخوانی در سال 1395 آغاز به کار کرد و استقبال از آن به میزانی بود که به تمدید مهلت ارسال آثار انجامید.
وی افزود: در مجموع یک هزار و 696 اثر به دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال شد که 51 اثر در قالب خبر، 126 گزارش خبری، 478 گزارش، 236 مصاحبه، 265 یادداشت و سرمقاله، 70 مقاله و 461 تیتر را شامل می‌شود.
ضابطی تصریح کرد: به دلیل تنگنای مالی نتوانستیم تمامی رشته‌ها را در جشنواره شرکت دهیم اما قول می‌دهیم از سال آینده علاوه بر رشته‌های در نظر گرفته شده در این دوره، رشته‌هایی مانند اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک را هم در دوره بعدی داشته باشیم.
وی گفت: خوشبختانه توانستیم دبیرخانه این جشنواره را به شکل دائمی برقرار کنیم.

پایان.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟