/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40640
تاریخ خبر : 1396/02/07 10:29 ق ظ
:محمد مهدی دانی درآستانه برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای انجمن صنفی گفت

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران شکل‌گیری پایگاه‌های تولید فکر و اندیشه و حضور نیروهای متخصص جوان را از نیازهای امروز جامعه رسانه‌ای کشور دانست.

محمد مهدی دانی رئیس کانون صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران  در آستانه برگزاری اختتامیه اولین دوره جشنواره رسانه‌ای این انجمن با اشاره به این که جامعه رسانه‌ای کشور در صحنه حاضر و فضای جنگ نرم ، نقش موثر و اثرگذاری را در افزایش سطح آگاهی‌های عمومی ایفا می‌کند، بر ضرورت تقویت آموزه‌های تخصصی و حرفه‌ای رسانه‌ای در سطوح مختلف جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد.
 
وی حضور نیروهای جوان، خلاق و صاحب فکر و اندیشه را از جمله نیازهای امروز جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی گسترش قابل توجهی یافته است و این میدان نیازمند حضور نیروهای خوش‌فکر و اهل مطالعه،‌تدبر و اندیشه است.
 
دانی مهمترین هدف از برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های انجمن صنفی را شناسایی و معرفی استعدادهای جوان در عرصه رسانه‌ دانست و افزود: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها علاوه بر ایجاد و شکل‌گیری زمینه رقابت سالم در فضای رسانه‌ای عامل مهمی در معرفی و شناسایی جوانان صاحب اندیشه و قلم خواهد بود.
 
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران بر ایجاد حلقه‌های وحدت‌ نظری و اتاق‌های اندیشه‌ورز برای تقویت بنیه فکری اصحاب رسانه و اهل قلم تاکید کرد و افزود: جشنواره‌های رسانه‌ای یکی از حلقه‌های شکل‌گیری پایگاه‌های تولید فکر و اندیشه از یک سو و بازآموزی و آموزش مبانی و مقدمات فعالیت در فضای رسانه‌ای است.
 
گفتنی است مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعاتی این انجمن ساعت 10 صبح روز  یک‌شنبه 10 اردیبهشت ماه جاری در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
 
در این مراسم جمعی از اساتید، مدیران مسئول رسانه‌ها، صاحبنظران و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کشور نیز حضور می‌یابند. همچنین شرکت برای کلیه همکاران رسانه‌ای آزاد است.
 
نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران همزمان با روز خبرنگار در سال 95 آغاز شده بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟