/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40592
تاریخ خبر : 1395/10/27 3:47 ب ظ

خدادادی صدور مجوز فعالیت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران را اقدامی سیاسی و غیرقانونی دانست و گفت که باید وزارت کار در این باره توضیح دهد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگران ایران؛ سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری نشست اخیر مجمع مؤسسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران از سوی برخی از چهره‌های انجمن صنفی منحله روزنامه‌نگاران، اظهار کرد: وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید توضیح دهد که برچه مبنایی مجوز تشکیل چنین انجمنی را صادر کرده‌ است؟

 
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، گفت: صدور مجوز فعالیت به انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران از سوی وزارت کار با نزدیک شدن به انتخابات امری سیاسی و البته غیرقانونی است.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مسئولان وزارت کار علاوه بر مسئولیت ذاتی که دارند قطعا دارای مسئولیت اجتماعی، حاکمیتی و همچنین مسئولیت انقلابی هم هستند بنابراین نباید اقدامی را انجام دهند که باعث تنش بیشتر در جامعه شود.
 
خدادادی تصریح کرد: باید این موضوع بررسی شود که چرا در صورتی که انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در حال فعالیت است و در استان تهران نیز چنین انجمنی وجود دارد، وزارت کار و رفاه اجتماعی مجوز فعالیت را به این انجمن داده است؟
 
پیش‌تر 7 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح سؤالی از علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواسته بودند که نسبت به تاسیس انجمن روزنامه‌نگاران استان تهران پاسخگو باشد.
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟