/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40571
تاریخ خبر : 1395/10/09 3:29 ب ظ
پیام تبریک رئیس‌انجمن صنفی خبرنگاران به مدیرعامل انجمن سینمای جوانان

محمدمهدی دانی، رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران انتصاب سیدصادق موسوی را به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در پرتو این انتخاب، فصل تازه‌ای در ارتباط سینما و رسانه آغاز شود.

متن پیام رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران به این شرح است:

محمدمهدی دانی، رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در پیامی به سیدصادق موسوی، انتصاب وی را به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران تبریک گفت.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران

جناب آقای سید صادق موسوی

انتصاب جناب عالی را که فردی متعهد و دغدغه مند در عرصه فرهنگ می‌دانیم به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم در فضای فرهنگی کشور فصل تازه‌ای از ارتباط بین رسانه و سینما آغاز شود تا بتوان با استفاده از تولیدات سینماگران و مستندسازان جوان و پتانسیل رسانه، کنشهای فرهنگی را در راستای تأثیرگذاری نگاه متعهدانه به انقلاب اسلامی هدایت کرد.
 اهتمام انجمن سینمای جوانان برای تربیت و آموزش نسلی با نگاهی نو در سینما و تولید آثار و توجه به مستند سازی با موضوعات دفاع علیه جنگ بعد از درگیریهایی که در منطقه رخ داده‌است  و نیز پرداختن به آسیبهای اجتماعی و مشکلات مردم می‌تواند راهگشای حرکتی نوین در عرصه فرهنگی کشور باشد.

محمد مهدی دانی
 رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟