/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 405
تاریخ خبر : 1393/09/18 5:04 ب ظ

میزگرد علمی «آسیب شناسی فعالیت حرفه ای خبرگزاری ها در ایران» با حضور جمعی از اساتید، پژوهشگران، اندیشمندان، دانشجویان، سیاستگذاران و مدیران خبرگزاری ها برگزار می شود.

همزمان با هفته پژوهش این میزگرد علمی به همت معاونت پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات با همکاری گروه علمی ارتباطات و انجمن های علمی روابط عمومی و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود. 
 
در این میزگرد که یکشنبه 23 آذرماه 93 ساعت 14 برگزار می شود؛ محمد خدادی مدیر عامل ایرنا، علی اکبر قاضی زاده استاد علوم ارتباطات و روزنامه نگاری، حسن هانی زاده روزنامه نگار و مدیرکل اخبار بین الملل خبرگزاری مهر و علیرضا عبداللهی عضو هیات علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در محل دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی حضور دارند.
 
بررسی ابعاد مختلف چالش انگیز در فعالیت حرفه ای خبرگزاری ها از جمله؛ شیوه مالکیت و نحوه اداره و مدیریت، سازگاری با فناوری های جدید و تولید محتواهای چند رسانه ای ، بازارهای عرضه تولیدات خبرگزاری ها و مشتریان و مشترکان، رقابت مطلوب با رسانه های رقیب در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی از جمله محورهایی است که در این میزگرد بحث و تبادل نظر خواهد شد.
 
 
منبع: خبرگزاری ایرنا
 
 
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟