/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 400
تاریخ خبر : 1393/09/15 9:24 ق ظ
رئیس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها:

رئیس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها گفت: در ماه‌‌های آینده‌ آزمونی با 40 سؤال برای مدیران مسئولی که درخواست صدور مجوز نشریه را دارند برگزار می‌شود. 

محمد سلطانی‌فر در هفتمین سری از سلسله‌ نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با موضوع چالش‌های رسانه‌های محلی در برابر رسانه‌های سراسری، اظهار داشت: باید دانش و آگاهی مدیران مسئولان نسبت به برخی مسائل و مباحث بالا باشد.
 
رئیس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها افزود: بر همین اساس برای آن دسته از افرادی که متقاضی دریافت مجوز نشریه هستند در صدد هستیم سوالاتی را طراحی کنیم تا به آن ها پاسخ دهند.
 
وی بیان داشت: اینکه فرد در پاسخگویی به این سوالات قبول شود یا خیر اهمیت ندارد، برای ما کافی است که معلومات مدیران مسئول را در خصوص برخی مباحث از جمله اقتصاد و بیمه مطبوعات بسنجیم.
 
سلطانی فرد در ادامه بیان داشت: بر همین اساس از میان 500 سوال 40 سوال در اختیار مدیران مسئولی که درخواست مجوز خواهند داشت درنظر گرفته‌ایم که این امر در ماه‌های آینده اجرا می‌شود.
 
رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه با بیان اینکه 97 دوره آموزشی در خصوص رسانه در استان‌های مختلف برگزار شده است، بیان داشت: درصدد هستیم که این دوره‌ها و کلاس‌ها را به خصوص در استان‌های دور دست برگزار کنیم.
 
 
منبع: خبرگزاری فارس
 
 
 
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟