/ سرویس اجتماعی

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران وروزنامه­ نگاران ایران در پیامی خطاب به مدیرمسئول موسسه خراسان به عنوان غرفه­ برتر بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، درخشش حرفه­ ای این رسانه در میان سایر رقبا را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران به شرح ذیل است:

جناب آقای محمد سعید احدیان

مدیر مسئول محترم روزنامه خراسان

بحمدالله گردهمایی بزرگ فرهنگ اصحاب رسانه در قالب بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با تلاش مجدانه مجموعة معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران مسئول روزنامه­ها، خبرگزاریها، نشریات، مجلات و همة خبرنگاران و روزنامه­نگاران و دست­اندرکاران این عرصه با شور و پویایی مضاعف نسبت به سالهای اخیر برگزار شد که با استقبال بی­نظیر مخاطبان که مهمترین ذینفعان، ناظران و داوران رسانه­ها هستند، مواجه شدیم.وحدت و همدلی مثال زدنی آحاد روزنامه­نگاران عزیز از هر طیف و جناح سیاسی در زیر سایه شعاری چون «رسانه، آزادی مسئولانه» صحنه­هایی بی­بدیل را در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها خلق کرد.

رقابت حرفه­ای و پویایی رسانه­های مختلف در آرامش، اخلاق و نظم یکی دیگر از نکات برجسته در این نمایشگاه بود. قطعاً رسانه­های برتر و برگزیده توانسته­اند مزیت حرفه ای خود را در میدان رقابتی دشوار و پایاپای رسانه­ای که همگی با کیفیتی مثال­زدنی حاضر شدند به رخ بکشند و این شایسته و درخور تقدیر است که در این مجال، موسسه مطبوعاتی خراسان به مدیر مسئولی حضرتعالی به عنوان غرفه برتر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها انتخاب شد.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران این موفقیت را به شما ، خبرنگاران و کارکنان موسسه، تبریک عرض نموده وتوفیقات روزافزون آن مجموعه را آرزومند است.


با تشکر و احترام
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟