/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 374
تاریخ خبر : 1393/07/01 10:12 ق ظ

 نشست تخصصی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با عنوان ضرورت های آموزش سواد رسانه ای در ایران دوم مهرماه 93 برگزار می شود.

پنجمین نشست از سلسله نشست های تخصصی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها چهارشنبه دوم مهرماه از ساعت 10 تا 12 در محل این دفتر برگزار می شود.
 
براساس اعلام روز دوشنبه روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نشست که با حضور صاحبنظران، استادان و پژوهشگران حوزه رسانه برگزار می شود مهم ترین موضوعات در زمینه مفاهیم، مؤلفه ها و ضرورت های آموزش سواد رسانه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. 
 
در این نشست علی اصغر محکی، مدیر کل سازمان مطالعات فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، طاهر روشندل، استاد گروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران، بهروز مینایی، رئیس بنیاد بازی های رایانه ای؛ ناصر اسدی، پژوهشگر رسانه، حامد امامی، دبیر همایش سواد رسانه ای و محمد سلطانی فر، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها به ایراد سخن می پردازند.
 
دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در راستای اهداف و برنامه های خود، از اسفند سال گذشته تاکنون، چهار نشست تخصصی با عناوین آزادی مسؤلانه، تعطیلی رسانه ها، رسانه ها و اعتدال، جایگاه نظام صنفی در رسانه های ایران و خبررسانی در شبکه های اجتماعی برگزار کرده که بنا بر اهمیت موضوع و نیز استقبال مخاطبان، گزارش مشروح این نشست ها در وب سایت رسانه منتشر، و گزارش کامل نشست جایگاه نظام صنفی در رسانه های ایران نیز در شماره اخیر فصلنامه 'رسانه' (شماره 95، ویژه تابستان 1393) به چاپ رسیده است.
 
 
منبع: خبرگزاری ایرنا
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟