/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 368
تاریخ خبر : 1393/06/10 4:08 ب ظ
در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی

جایزه بین‌المللی حمید نطقی، بنیانگذار روابط عمومی ایران در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی به یونس شکرخواه پدر علم روزنامه نگاری آنلاین اعطا خواهد شد.

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، به منظور تقدیر و تجلیل از خدمات و تلاش‌های علمی و تحقیقاتی یونس شکرخواه در آیین افتتاحیه یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که در مرکز همایش‌های بین‌المللی المپیک برگزار می‌شود، ششمین جایزه بین‌المللی حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران به ایشان اعطاء خواهد شد.

یونس شکرخواه، عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و رئیس موسسه مطالعات اروپا و آمریکای شمالی – دانشگاه تهران است که علاوه بر تدریس در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا تا به حال در زمینه‌های ارتباطات، روزنامه‌نگاری آنلاین و روابط عمومی بیش از 15 عنوان کتاب‌ به زبان فارسی، 11 عنوان کتاب ترجمه، 3 عنوان ترجمه مشترک و ده‌ها مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی را به چاپ رسانده است.

آخرین کتاب وی تحت عنوان "گرافیک خبری و اطلاع‌رسان" که نخستین منبع فارسی زبان در این زمینه در ایران است به تازگی توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در 260 صفحه منتشر شد.

 

منبع: خبرگزاری فارس
 

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟