/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 352
تاریخ خبر : 1393/05/14 9:59 ق ظ

کتاب "در حسرت فهم درست" اثر جدید دکتر محسنیان راد پژوهشگر و استاد علوم ارتباطات با حضور جمعی از دست‌اندرکان و استادان حوزه علوم ارتباطات در کتابخانه ملی رونمایی شد.

در این مراسم که به میزبانی اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی و همکاری موسسه انتشاراتی سیمای شرق ناشر کتاب مذکور برگزار شد، مهدخت بروجردی استاد دانشگاه، امیر لعلی ویراستار کتاب، دکتر سعیدرضا عاملی استاد دانشگاه، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظمی دینان رییس انجمن روابط عمومی ایران و دکتر سلطانی‌فر استاد دانشگاه، به ایراد سخنرانی پرداختند.

سلطانی‌فر استاد دانشگاه و رییس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه از برگزاری چنین مراسمی ابراز خرسندی کرد و گفت: مبنای کتاب "در حسرت فهم درست" تحقیق و پژوهش است و هیچ گاه مولف حقیقت را فدای مصلحت نکرده است.

او در سخنان خود ضمن بر شمردن خصوصیات حرفه‌ای و اخلاقی مولف کتاب، تواضع و حسن رفتار در برابر بزرگان و حتی دانشجویان را از شاخصه‌های بارز شخصیت وی دانست.

در بخش پایانی این مراسم محسنیان راد به ایراد سخنرانی پرداخت. او ضمن تشکر از تمام کسانی که او را در تألیف این کتاب که حاصل سال‌ها پژوهش در حوزه ارتباطات است همراهی کردند، عنوان کرد: ثروت من و سرمایه اجتماعی من کسانی هستند که در این جمع حضور دارند.

محسنیان راد در ادامه افزود: این کتاب دغدغه‌های 45 سال گذشته من درباره همه رویدادهایی است که اتفاق افتاده است.

او تصریح کرد: این مجموعه کار بسیار ناقابلی است که مطالعه آن را به دانشجویان و کسانی که در حوزه ارتباطات فعالیت دارند توصیه می‌کنم و آرزو می‌کنم نسل جدید ارتباطات ایران با بررسی و تحقیق و پژوهش در راه اعتلای ایران گام بردارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟