/ سرویس سیاسی
کد خبر : 233
تاریخ خبر : 1392/04/23 12:36 ب ظ
حدادعادل:


غلامعلی حدادعادل با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید سعی کنند آرامش را در کشور حفظ و تقویت کنند، گفت: حدادعادل را فراموش کنید؛ آنچه باید بماند تفکر و اندیشه امام راحل(ره) است که امروز رهبر معظم انقلاب، آموزگار بزرگ آن اندیشه‌اند.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران، غلامعلی حداد عادل اروز گذشته در مراسم بزرگداشت مرد تقوا و تدبیر که در محل تالار سوره برگزار شد اظهار داشت: حداد عادل را فراموش کنید آنچه که باید ماندگار باشد فکر و اندیشه امام راحل (ره) است که امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آموزگار بزرگ آن اندیشه است.

وی با بیان اینکه، بنده کار مهمی را صورت نداده‌ام تا این مراسم گرامیداشت برگزار شود اظهار داشت: حرفهایی که در مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری گفته‌ام سخنان مردم است و من مواضع درست مردم را در فرصت مناسب ابراز کردم.

وی با بیان اینکه من خودم را با جانبازان و شهدا مقایسه می‌کنم ادامه داد: بنده در مقابل جانبازانی که 30 سال به دلیل عارضه قطع نخاع حرکتی ندارند هیچ کار مهمی را صورت ندادم.

وی یادآور شد: عنوان تقوا و تدبیر شعار انتخاباتی بنده بوده است من نگفته‌ بودم خودم مرد تقوا و تدبیر هستم بلکه درصدد بودم تا دولت تقوا و تدبیر را برپا کنم.

حداد عادل یادآور شد: آرامشی که در انتخابات این دوره ریاست جمهوری بود در عین رقابت جدی معنا و پیام خاصی را داشت.

به گفته وی در این انتخابات خون از بینی کسی نیامد این نشانه عزت، فرهیختگی و رشد ملت بزرگ ایران است.

وی همچنین با بیان اینکه سلامت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز بسیار حائز اهمیت بوده است ابراز داشت: هیچ شکایتی از هیچ نامزدی حاصل نشد و هیچ تقلبی صورت نگرفته بود و نگرفته است.

به گفته وی، نظام جمهوری اسلامی اهل تقلب در انتخابات نیست.

حداد عادل بیان داشت: معتقد هستم کسانی که در سال 88 نظام اسلامی را متهم به تقلب کردند در حق این ملت جفا کرده‌اند و کسانی که در سال 88 یک موضع گرفتند و در سال 92 نیز موضع متضاد گرفتند آنها نیز جفا کردند، ملت این رفتار دوگانه را فراموش نمی‌کند.

حداد عادل خاطرنشان کرد: ما از اعتدال رئیس جمهور منتخب دولت یازدهم حمایت می‌کنیم در این میان همه مسئول هستند به خصوص رسانه‌ها سعی کنند آرامش را در کشور حفظ و تقویت کنند.

در پایان این مراسم تابلوی یادبود به مناسب نکوداشت مرد تقوا و تدبیر به امضای جمعی از مسئولان از جمله مدیران مسئول رسانه‌ها و مطبوعات کشور رسید.

در این مراسم مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، مدیر مسئول روزنامه جوان، مدیر مسئول روزنامه کیهان، مدیر عامل و معاون خبر خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل، معاون خبری خبرگزاری فارس، مدیرعامل و سردبیر خبرگزاری مهر، مدیر مسئول روزنامه رسالت و ... حضور داشتند.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟