/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 215
تاریخ خبر : 1392/03/07 3:07 ب ظ

جشنواره رسانه، علم و فناوری به منظور گسترش كمی و ارتقا كیفی سطح محتوا و مطالب رسانه‌ای در ارتباط با موضوعات علم و فناوری از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری برگزاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری با هدف تبیین اهمیت و جایگاه علم و فناوری در پیشرفت كشور، گسترش كمی و ارتقا كیفی سطح محتوا و مطالب رسانه‌ای در ارتباط با موضوعات علم و فناوری، جهت‌دهی رسانه‌ها در راستای مسائل و اولویت‌های نظام علم و فناوری كشور، افزایش انگیزه در فعالان رسانه‌ای برای ترویج و پوشش و انعكاس مطلوب موضوعات علمی، فناوری و نوآوری و ترویج علم برگزاری می‌شود.

روزنامه نگاران، خبرنگاران خبرگزاری‌ها و رسانه ملی با مراجعه با به سایت www.mf.isti.ir نسبت به تکمیل فرم فراخوان و ارسال آن به همراه آثار خود به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، خیابان شهید استاد نجات اللهی، بین چهار راه سپند و کلانتری، شماره 162 غربی اقدام کنند.

بخش‌های مسابقه جشنواره رسانه، علم و فناوری شامل رسانه‌های مکتوب اعم از نشریات و خبرگزاری‌ها (خبر،  گزارش، یادادشت و سرمقاله، عکس) رسانه‌های دیداری (تله فیلم، مستند، میزگرد و گفتگو محور و گزارش) و رسانه‌های شنیداری (مستند گزارشی، برنامه گفتگو محور) است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود در بخش‌های اعلام شده که در فاصله زمانی فروردین سال 90 به بعد تولید یا منتشر شده است را تا 15 تیرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟