/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 180
تاریخ خبر : 1391/10/13 1:14 ب ظ

دپارتمان مطالعات و تحلیل اقتصاد جهانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران،  قصد دارد در جهت ارتقاء دانش خبرنگاران و دبیران سرویس های اقتصادی رسانه های کشور در زمینه تحلیل اقتصاد جهانی، برای اولین بار در ایران، یک دوره آموزشی کاربردی این موسسه را اختصاصاً برای فعالین رسانه ها، به طور رایگان برگزار نماید.

مجید کثیری، مدیر روابط عمومی این مرکز با اعلام این خبر افزود: تحلیل روان شناسی اخبار بازارهای جهانی امری تخصصی و حرفه ای است که در سراسر جهان، موسسه¬های تخصصی، تحلیل¬های خود از روندهای آینده بازار را به فعالین بازار به قیمت های بالایی می فروشند و رسانه ها نیز معمولاً برای دسترسی به این تحلیل ها هزینه بالایی می پردازند تا اطلاعات دسته اولی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.
وی در زمینه دوره های تحلیل بازار مختص اهالی رسانه افزود: در رسانه¬های کشور، خلاء تحلیل های پیشرفته، به روز و دسته اول از بازارهای جهانی به شدت احساس می شود و به همین دلیل «آی¬تحلیل» با این دوره آموزشی رایگان، پیش قدم شده تا گامی در جهت ارتقا دانش خبرنگاران و دبیران سرویس¬های اقتصادی رسانه¬های کشور بردارد.
مدیر روابط عمومی این مرکز در مورد این دوره که با عنوان iFund 1 برگزار می¬شود، تئوری روانشناسی اخبار و بحران‌های اقتصادی، تفکیک ارزها و کالاهای تأثیرگذار و تأثیرپذیر، قدرت بانک¬های مرکزی و بیانیه‌ها و کارگاه ارتباط نرخ‌های بین‌المللی با نرخ‌های داخلی را از سر فصل¬های این دوره 8 ساعته عنوان کرد و در زمینه نتایج این دوره برای اهالی رسانه افزود: فعال رسانه پس از این دوره خواهد توانست اخبار بازارهای مالی جهان همچون بیانیه های بانک‌های مرکزی را بر اساس میزان تأثیرگذاری آن بر روانشناسی بازار، تحلیل کند و همچنین به میزان ارتباط زمانی و قیمتی نرخ‌های بین‌المللی با نرخ‌های داخلی را پی خواهد برد.
وی در پایان، از خبرنگاران و دبیران سرویس¬های اقتصادی رسانه¬ها خواست برای شرکت در این دوره رایگان، درخواست خود را به ایمیل pr@iTahlil.com ارسال و یا با شماره¬های 22055313 و 22010354 داخلی 110 و 111 تماس حاصل کنند.
 مراجعه به وب‌سایت «آی¬تحلیل» به آدرس www.iTahlil.com و ثبت نام در دوره iFund 1 ویژه خبرنگاران، از راه¬های دیگر حضور در ایران دوره اعلام شده است.(آخرین مهلت ثبت نام 16/10/91)
 

چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟