/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 179
تاریخ خبر : 1391/10/12 1:56 ب ظ

مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت درباره مشکل کاغذ مطبوعات گفت: متأسفانه معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد از حل مشکل کاغذ مطبوعات کناره گیری کرده است.

 

محمدرضا سعدی  اظهار داشت: وضعیت کاغذ روزنامه‌ها در شرایط فعلی بسیار حاد و نگران کننده است.
 
وی درباره اقداماتی که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای حل مشکل کاغذ روزنامه‌ها انجام داده است، گفت: متأسفانه معاونت مطبوعاتی خودش را از مسئله حل مشکل مطبوعات عملاً کنار کشیده و کاری هم نمی‌تواند انجام دهد.
 
مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت ادامه داد: تلاش‌های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد هم به جایی نرسیده است. همچنین ارز مبادله‌ای که قرار بود به روزنامه‌ها پرداخت شود به دلیل بدهی ایران به هالک بانک ارزهای مبادله‌ای گشایش اعتبار نشده است.
 
سعدی افزود: در حال حاضر به دلیل اینکه کاغذ به نرخ آزاد خریداری شده قیمت آن در بازار بسیار گران است و الان قیمت کاغذ به 2هزار و 700 تومان رسیده است.
 
وی درباره اقدامات دولت در حل مشکل کاغذ مطبوعات هم گفت: متأسفانه دولت برای مطبوعات و روزنامه‌ها هیچ کاری نکرده است.
 
مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت در پاسخ به این سوال که آینده مطبوعات را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ افزود:‌ وضعیت مطبوعات در آینده از آنچه که الان است بدتر خواهد شد.
 
سعدی اضافه کرد: بنده پیشنهاد می‌کنم که همه مطبوعاتی‌ها جمع شده و مراسم ویژه دعا را به جا آورند، زیرا به صورت تک‌نفری دعا کردن جواب نمی‌دهد و باید جماعتی برای بهبود وضعیت روزنامه‌ها دعا کنیم.
 

 

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟