/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 175
تاریخ خبر : 1391/10/05 1:19 ب ظ
مدیر آموزشگاه خبرنگاران خبر داد

دروه مقدماتی آموزش تخصصی خبرنگاری آموزشگاه خبرنگاران که با همکاری انجمن انجمن صنفی خبرنگاران برگزار شد، پس از 3 ماه دوره آموزشی به کار خود پایان داد.

محمد مهدی دانی؛ مدیر آموزشگاه خبرنگاران با اشاره به اتمام دوره مقدماتی آموزش تخصصی خبرنگاران، اظهار داشت: در این دوره 920 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 325 نفر پس از قبولی در آزمون  علمی و همچنین استعداد سنجی و مصاحبه حضوری، برای شرکت در دوره آموزش تخصصی خبرنگاری پذیرفته شدند.

 وی گفت: دروه مقدماتی آموزش تخصصی خبرنگاران که  از روز پنج شنبه 13 مهر ماه در قالب 16 کلاس آغاز به کار کرد روز جمعه  1 آذر به اتمام رسید.

مدیر آموزشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه دوره آموزش خبرنگاران در 3 مرحله مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود، ادامه داد: آزمون ورود به مرحله تکمیلی در تاریخ 13 بهمن برگزار خواهد شد و دانش پذیران دوره مقدماتی  پس از قبولی در این آزمون وحضور در اردوی آموزشی مجوز حضور در مرحله تکمیلی را کسب خواهند کرد.

دانی در خصوص نحوه برگزاری دوره تکمیلی گفت: این دوره به صورت کارورزی در اسفند ماه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است در این دوره اساتید و کارشناس برجسته رسانه ای کشور از جمله حمیدرضا مقدم فر، محمدمهدی انصاری، حجت الاسلام مهدی طائب، علیرضا حسینی پاکدهی، محمودعبدالحسینی، سهیلا خلجی، مجید رضائیان، مهدی فضائلی، امیرعلی جوادیان، عبدالله بیچرانلو، رضا اسماعیلی، سیدجمال هادیان، منصور ساعی، حبیب معظمی، حسن ذوالفقاری، ابراهیم خدایار، علیرضا کتابدار، محمود مختاریان حضور داشته اند.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟