/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 167
تاریخ خبر : 1391/10/18 7:30 ب ظ
کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران سراسر کشور تأسیس و اعضای هیئت مدیره آن مشخص شد.

به گزارش انجمن نیوز در این انتخابات که عصر روز شنبه 29 مهربا حضور مجمع عمومی کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران سراسر کشور و با نظارت نماینده وزارت کار برگزار شد، آقایان محمد مهدی دانی، صمد حسن نیا، عبداله عبدالهی، علی لاریجانی و مجید عرب فیروزجایی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و آقايان هادي مرادي و غلام نبي براهويي به عنوان اعضاي علي البدل برگزیده شدند.

 
جابر سعادتی رامندی نیز در این انتخابات بعنوان بازرس اصلی و محمد نسيمي به عنوان بازرس علي البدل کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران سراسر کشور انتخاب شد.

 
در این انتخابات نمایندگان هیئت مدیره انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان‌های مختلف کشور حضور داشتند.

 
همچنین طی رأی گیری در جلسه‌ی هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران سراسر کشور که عصر روز گذشته برگزار شد، محمد مهدی دانی بعنوان رییس هیئت مدیره، صمد حسن نیا به عنوان قائم مقام رییس هیئت مدیره، عبداله عبدالهی به عنوان دبیر هیئت مدیره، علی لاریجانی به عنوان خزانه دار و مجید عرب فیروزجایی به عنوان عضو و منشی هیئت مدیره انتخاب شدند.

 
بر اساس قانون ، تنها یک کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران در کشور به منظور رسیدگی به امور صنفی خبرنگاران تشکیل می شود و هر انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران جدید‌التاسیس در استان‌های کشور برای فعالیت می تواند در این کانون درخواست عضویت بدهد.

چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟