/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 157
تاریخ خبر : 1391/06/27 10:23 ق ظ
به دلیل استقبال گسترده و درخواست‌های مکرر

به دلیل درخواست های مکرر و استقبال گسترده، دومین دور از آزمون ورودی دوره آموزش تخصصی خبرنگاری اوایل هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش سایت رسمی انجمن صنفی خبرنگاران، اولین دور آزمون ورودی "دوره آموزش تخصصی خبرنگاری" هفته گذشته با شرکت بیش از 720 نفر برگزار شد.

پس از برگزاری آزمون و تصحیح اوراق، از 366 نفر از داوطلبان که امتیاز لازم را کسب کرده بودند، برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل آمد.

اما در پی تماس‌های مکرر علاقمندان محترم به خبرنگاری با دفتر انجمن صنفی خبرنگاران و اظهار علاقه برای شرکت در این دوره ها و همچنین درخواست های افرادی که به دلیل برخی مشکلات نتوانسته بودند در آزمون هفته گذشته شرکت کنند، هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران تصمیم گرفت دور دوم آزمون ورودی خود را اوایل هفته آینده برگزار کند.

لذا داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون ورودی هفته گذشته نشده بودند، می توانند با مراجعه به بخش ثبت نام این آزمون، ثبت نام خود را انجام داده و برای آزمون اوایل هفته آتی آماده شوند.

افرادی که از آزمون هفته گذشته بازماندند نیز می‌توانند با دفتر انجمن صنفی خبرنگاران به شماره‌های 88848849 و 88841772  تماس گرفته و برای حضور در آزمون اوایل هفته آتی اعلام آمادگی کنند.

زمان آزمون متعاقبا از طریق سامانه پیامکی به ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟