/ سرویس اجتماعی

 در اولين جلسه مجمع عمومي اين انجمن كه صبح امروز دوم مرداد در محل اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان خراسان رضوي برگزار شد، 53 نفر از اعضاي اين تشكل، اولين هيات مديره آن را انتخاب كردند.

 در اولين جلسه مجمع عمومي اين انجمن كه صبح امروز دوم مرداد در محل اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان خراسان رضوي برگزار شد، 53 نفر از اعضاي اين تشكل، اولين هيات مديره آن را انتخاب كردند.

در پايان اين انتخابات "محسن حيدري" با 44 راي، "هادي مرادي" با 39 راي، "فاطمه محمد‌زاده" با 33 راي، "پژمان پاكدل" با 25 راي و "حسين عيدي" با 19 راي به عنوان اعضاي اصلي هيات مديره انتخاب شدند، همچنين "بهزاد چوپانكاره" و "محسن ناهيد" هر دو با 17 راي به عنوان اعضاي علي‌البدل هيات مديره مشخص شدند.

در اين انتخابات "علي اثنا عشري" با 26 راي به عنوان بازرس اصلي و" فاطمه حسن‌شاهي" با 11 راي به عنوان بازرس علي‌البدل انتخاب شدند.

بنا بر اين گزارش، براي انتخابات هيات مديره انجمن 9 نفر و براي بازرس، سه نفر كانديد شده بودند.

در اين نشست محمد هوشمندفر، مدرس دانشگاه و پيشكسوت عرصه رسانه در جمع اعضا گفت: اعضاي اين تشكل بايد تشكيلاتي فكر كنند و از اين طريق به دنبال تحقق اهداف اساسنامه باشند.

وي ادامه داد: اولين انتظار اين است كه جنبه‌هاي حمايتي و پشتيباني را ببينيم و اين اتحاد را دست كم نگيريم البته بايد فرهنگ كارگروهي را در خود تقويت كنيم.

وي تصريح كرد: بزرگترين آفت تشكل‌هاي صنفي، تفكرات سياسي است که به مجموعه‌هاي اين چنيني آسيب مي زند و نبايد وارد حوزه سياست شوند زيرا اين در بعضي مراحل به انحلال انجمن‌ها كشيده شده كه شما بايد از سياسي كاري دوري كنيد.

هوشمندفر خاطرنشان كرد: كار پرشتاب انجام بدهيد اما از شتاب در كار پرهيز كنيد چرا كه اين شتاب اضافي، مشكلات بسياري را به وجود مي‌آورد و سوء تفاهم‌هاي متعددي را باعث مي‌شود.

اين مدرس دانشگاه ادامه داد: تا مي‌توانيد در كار اين انجمن بحث آموزش را جدي بگيريد.

وي رسانه‌ها را پل ارتباطي مردم و مسوولان خواند و گفت: شما به عنوان اعضاي اين تشكل بايد سازه‌هاي اين پل را مستحكم‌ كنيد.

 

چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟