/ سرویس سیاسی
کد خبر : 10518
تاریخ خبر : 1395/06/09 2:51 ب ظ
در نامۀ رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران به رئیس مجلس

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران در پی انتشار خبر مواجهه نامناسب نماینده مردم محترم ارومیه با یکی از خبرنگاران درنامه ای سرگشاده  به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطعانه با چنین حوادثی شد.

محمد مهدی دانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران در پی انتشار خبر مواجهه نامناسب نماینده مردم محترم ارومیه با یکی از خبرنگاران در روز یکشنبه  7 شهریورماه سال جاری، در نامه ای سرگشاده به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار مواجهه صریح و قاطعانه با پدیده مذموم برخورد با نمایندگان رسانه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران شد. 

متن این نامه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:
 
جناب آقای دکتر علی لاریجانی 
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم 
با احترام بدین‌وسیله ضمن آرزوی توفیق روزافزون آن مقام گرانمایه در صیانت از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران به استحضار می‌رساند، انتشار خبر مواجهه نامناسب نماینده مردم محترم ارومیه با یکی از خبرنگاران در روز یکشنبه 7 شهریورماه سال جاری تأسف و تأثر جامعه رسانه‌ای کشور را برانگیخته است؛ این درحالی است که نطق ارزش‌آفرین و افتخار آمیز حضرتعالی به مناسبت روز خبرنگار که به درستی اشاره داشته‌اید »کار رسانه رکن رکین برای توسعه کشور است «همچنان در خاطره جامعه رسانه‌ای کشور موج می‌زند که بدون تردید حضرتعالی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف حضور داشته و خود شاهد خدمتگزاری نمایندگان رسانه‌ای کشور بوده‌اید.
جناب آقای لاریجانی، شما خود گواه صدیقی بر ایثارگریها و مجاهدتهای شبانه‌روزی جامعه رسانه‌ای کشور در اطلاع‌رسانی و افزایش بصیرت و آگاهی افکار عمومی هستید.
حضرتعالی از سال 1387  تاکنون در دوره‌های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی حضوری پررنگ و فعالانه را ایفا کرده‌اید و البته از نمایی دیگر شاهد تلاشهای مجدانه و افتخارآمیز خبرنگاران پارلمانی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستید. 
انتظار جامعه رسانه‌ای مواجهه صریح و قاطعانه حضرتعالی با پدیده مذموم برخورد با نمایندگان رسانه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، کمترین توقع این جامعه اثرگذار از نقش فعالانه جنابعالی در مجلس شورای اسلامی است. 
 
باتشکر
محمدمهدی دانی
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران
 

 

برچسب ها :علی لاریجانی
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟