/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 10510
تاریخ خبر : 1395/05/17 3:09 ب ظ

مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: پردیس های سینمایی شهرداری شامل ملت، تماشا، راگا و رازی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار تا پایان شهریور ماه برای خبرنگاران رایگان خواهد بود.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، سیدعلی احمدی با تبریک فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار افزود: از امروز(یکشنبه) تا چهارشنبه سی ویکم شهریور ماه در تمام ایام هفته، خبرنگاران عزیز می توانند با ارائه کارت خبرنگاری به همراه یک نفر، میهمان پردیس های شهرداری تهران بوده و به تماشای فیلم های در حال اکران سینمای ایران بنشینند.
وی همچنین گفت: پردیس سینمایی تماشا با توجه به حضور یکی از اهالی با سابقه رسانه در سمت مدیریت آن، در تمام ایام سال به عنوان پاتوق اهالی رسانه معرفی می شود و فضایی در این پردیس سینمایی برای حضور خبرنگاران در نظر گرفته شده که بتوانند قرارهای ملاقات و فعالیت های خبری خود را در آنجا پی گیرند.
احمدی از راه اندازی گالری پردیس سینمایی تماشا خبر داد و افزود: بزودی گالری این پردیس آغاز به کار می کند که می توان میزبان آثار تصویری عکاسان در حوزه سینما بود.
خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند به پردیس های شهرداری تهران مراجعه و یا با شماره تلفن های زیر جهت هماهنگی تماس حاصل کنند:
 
** پردیس سینمایی ملت
خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، روبروی کردستان، شماره تماس 23162
 
** پردیس سینمایی تماشا
چهار راه یافت آباد، بلوار معلم، میدان معلم، اول بلوار مدائن، شماره تماس 66656122
** پردیس سنیمایی راگا
شهرری اتوبان شهید آوینی، خیابان شهید کریم شیرازی جنب شهروند، شماره تماس 55907070
 
** پردیس سینمایی رازی
خیابان کارگر جنوبی، میدان رازی، خیابان هلال احمر، شماره تماس 55426461
فراهنگ ** 9246 ** 1071
منبع ایرنا
انتهای پیام /*
 
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟