/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 10494
تاریخ خبر : 1395/04/15 7:54 ق ظ

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه هیچ پیامک تهدیدآمیز به روزنامه‌نگاران ارسال نکرده و قطعا نفس چنین اقدامی از نظر حرفه اطلاعاتی ، یک اقدام ناشیانه و غیرکارشناسانه است.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران به نقل از ایرنا، سیدمحمود علوی با اشاره موضوعات مطرح شده درباره ارسال یک پیامک تهدید آمیز امنیتی به جمعی از روزنامه نگاران، اظهار داشت: وزارت اطلاعات چنین پیامکی را ارسال نکرده است و بعید می داند که این پیامک توسط یک مرجع رسمی امنیتی صادر شده باشد، زیرا نفس چنین اقدامی از نظر حرفه اطلاعاتی یک اقدام ناشیانه و غیرکارشناسانه است.
وزیر اطلاعات ادامه داد: یک مرجع هوشمند اطلاعاتی ممکن است که عنداللزوم به یک خبرنگار متخلف تذکر یا هشداری بدهد، ولی به صورت یکجا با تعداد زیادی از خبرنگاران با لحن هشدار تهدیدآمیز سخن نمی گوید.
بر اساس این گزارش، متن زیر، متن پیامکی است که عصر پنجشنبه هفته گذشته برای بسیاری از روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه ارسال شده است. 
'هرگونه ارتباط و همکاری با عناصر معاند خارج از کشور از طریق ایمیل، پورتال‌های امن و سایر وسایل ارتباطی عملی مجرمانه و موجب پیگرد قضائی است. ضروری است ارتباطات خود را قطع نمایید. این پیامک به‌منزله آخرین هشدار امنیتی است'.
برچسب ها :وزارت اطلاعات
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟