/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 10471
تاریخ خبر : 1394/08/30 11:42 ق ظ
محمد دلاوری:

مجری برنامه "توقف ممنوع" با اشاره به پی‌گیری‌های صورت گرفته امور صنفی خبرنگاران توسط انجمن صنفی خبرنگاران گفت: انجمن صنفی خبرنگاران نباید صرفا محدود به پیگیری امور صنفی خبرنگاران نظیر تامین مسکن و وام  برای خبرنگاران باشد بلکه باید  توقعات را از یک انجمن صنفی بالاتر ببریم و پایگاه خبرنگاران در جامعه را تقویت کنیم.

محمد دلاوری در گفتگو با خبرنگار انجمن صنفی خبرنگاران درباره افق‌های پیش روی این انجمن اظهار داشت: هر کانون صنفی که در ایران به وجود می‌آید، ممکن است به طور طبیعی مورد طمع سیاسیون قرار گیرد، مدیریت کردن این فضا برای اینکه به سمت خاصی نرود، بسیار سخت است.

وی افزود: اما اگر مسئولان امر را متقاعد کنیم که اگر کمکی می‌شود، انتظار و توقعی نداشته باشند، به موفقیت بزرگی دست یافته‌ایم.

مجری برنامه توقف ممنوع تاکید کرد: اگر سیاسیون از انجمن‌های صنفی برای مصارف سیاسی سو‌استفاده نکنند واجازه دهند یک پایگاه صنفی قوی و با اصالت باشد، به کشور خدمت کرده‌اند؛ امیدوارم شما در این قسمت موفق شوید و سیاسیون هم این ابعاد را در نظر بگیرند.

دلاوری همچنین با اشاره به پی‌گیری‌های صورت گرفته امور صنفی خبرنگاران توسط انجمن صنفی خبرنگاران خاطرنشان کرد: در انجمن صنفی خبرنگاران نباید صرفا محدود به پیگیری امور صنفی خبرنگاران نظیر تامین مسکن و وام  برای خبرنگاران باشیم.

وی تصریح کرد: باید  توقعات را از یک انجمن صنفی بالاتر ببریم و باید پایگاه خبرنگاران در جامعه را تقویت کنیم؛ هر کس که می‌خواهد در ذیل نظام جمهوری اسلامی در حوزه خبر فعالیت کند، حتی اگر نظراتشان را قبول نداشته باشیم باید حمایت شود.

دلاوری در پایان ضمن آرزوی توفیق برای انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران یادآور شد: باور کنیم هر کس که می‌خواهد در حوزه خبر فعالیت کند، می‌خواهد خدمت کند چرا که ذات خبرنگاری خدمت است هرچند انجام این مقوله  کار مشکلی است.

انتهای پیام/

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟