/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40783
تاریخ خبر : 1396/11/13 2:04 ب ظ

تمام کسانی که در فضای پرهیاهوی رسانه‌ای کشور او را می‌شناختند و به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از همکاران وی محسوب می‌شدند به این حقیقت معترفند که رضا مقدسی یکی از بی‌ریاترین و بهترین فعلان رسانه‌ای کشورمان بود.

کانون انجمن‌ صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در پی درگذشت "رضا مقدسی" مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر، درگذشت این پیشکسوت مطبوعاتی کشورمان را تسلیت گفت.

متن این پیام در ادامه آمده است:

رضا مقدسی؛ مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر و یکی از فعالان و پیشکسوتان رسانه‌ای و مطبوعاتی کشورمان امروز و پس از تحمل سالها درد و رنج بیماری به دیار معبود شتافت.

تمام کسانی که در فضای پرهیاهوی رسانه‌ای کشور او را می‌شناختند و به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از همکاران وی محسوب می‌شدند به این حقیقت معترفند که رضا مقدسی یکی از بی‌ریاترین و بهترین فعلان رسانه‌ای کشورمان بود که به درستی از او به‌عنوان یکی از روزنامه‌نگاران تراز انقلاب اسلامی شده است.

مرحوم مقدسی حرفه روزنامه‌نگاری را از سن 20 سالگی با کار در روزنامه قدس آغاز کرد و خانه آخر رسانه‌ای او نیز خبرگزاری مهر بود که در دوران مدیریت وی، تبدیل به رسانه‌ای فاخر در میان رسانه‌های کشورمان شد.

مقدسی مسئولیتهایی دیگری همچون پروژه سراسری روزنامه قدس، سردبیری و معاونت مدیر‌مسئول این روزنامه در تهران را نیز عهده‌دار بود و بخشهای مختلف تحریریه صدا‌وسیما، دبیری سرویسهای جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم‌مقامی مدیرمسئول همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز و ... نیز از وجود او بهره‌ها بردند.

کانون انجمن‌ صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران بار دیگر درگذشت این چهره خدوم رسانه‌ای کشورمان را به تمام جامعه مطبوعاتی و اصحاب رسانه کشور تسلیت عرض می‌کند و از خداوند منان، علو درجات و مغفرت را برای آن مرحوم و برای بازماندگان نیز صبر و اجر جزیل مسئلت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟