/ سرویس علمی و فرهنگی
رئیس کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در پیامی درگذشت دکتر علی داودیان مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران را تسلیت گفت.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، محمد مهدی دانی رئیس کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در پیامی درگذشت دکتر علی داودیان پدر بیماران نادر در ایران و بنیانگذار بنیاد بیماری‌های نادر در کشور را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

دکتر علی داودیان، یکی از نام‌آوران و فعالان خدوم و صدوق جامعه پزشکی کشور و بنیانگذار و مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران در آستانه نهمین سال فعالیت این بنیاد، روی در نقاب خاک کشید.

بی‌تردید جامعه بزرگ پزشکی یکی از اعضای خلاق،‌ ایده‌پرور و تلاشگر خود و خانواده‌های بیماران نادر پدر معنوی و حامی بی‌ادعای خود  را از دست داده است.

مرحوم داودیان با روحیه جهادی خود در طول عمر با برکت خویش به تاسی از فرهنگ ناب اسلامی - ایرانی پایه‌گذار برخی از امور خدمات‌رسانی به مردم کشور خود بود.

بنیاد بیماری‌های نادر یکی از مجموعه خدمات و تلاش‌های ستایش برانگیز  آن مرحوم است که از سال 1388 فعالیت ملی و بین‌المللی خود را آغاز کرده و تاکنون  بیش از 50هزار نفر از بیماران نادر کشور را تحت پوشش خود دارد.

رجای واثق دارد که خدمات و تلاش‌های خداجویانه و انسان‌دوستانه آن مرحوم ملجا و پناهگاهی مطمئن برای بیماران و همچنین زاد و توشه‌ای گرانسنگ و ارزشمند در پیشگاه خداوند منان خواهد بود.

درگذشت این نام آور عرصه پزشکی و چهره خدوم و مردمی کشور را به خانواده معزز آن مرحوم تسلیت گفته برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

محمد مهدی دانی

رئیس کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران

انتهای پیام/

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟