/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40683
تاریخ خبر : 1396/05/15 9:29 ق ظ
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند، گفت: رسانه‌ها باید واقعیتهای جامعه و مشکلات را برای مردم بیان کنند.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران؛ حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی در جمع اساتید سازمان بسیج رسانه در سراسر کشور درباره اهمیت رسانه در مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اظهار کرد: رسانه‌های انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند و باید واقعیتهای جامعه و مشکلات را برای مردم بیان کنند.

وی افزود: رسانه‌های انقلابی باید تلاش کنند که واقعیتها را به مردم بگویند و امید داریم فعالیت رسانه‌های انقلابی در مسیر ارزشهای انقلاب و ولایت، انسجام بیشتری پیدا کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زمان‌شناسی، رصد دقیق مسائل، ارائه تحلیلهای جامع و همچنین استفاده از ابزارهای نوین در حوزه اطلاع‌رسانی بیش از پیش برای رشد، بالندگی و پویایی و غنای فکری و ارزشی رسانه‌های انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام خاموشی تصریح کرد: بی‌شک در موقعیت حساس کنونی که بنا به فرموده رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، جوانان و مردم ایران باید برای «فتح خرمشهرها» همت جهادی داشته باشند، همراهی و مطالبه‌گری رسانه‌ها در تحقق فرمایشات ولی امر مسلمین جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟