/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40637
تاریخ خبر : 1396/01/29 1:29 ب ظ

عضویت حدود یکهزار و 500 نفر برای شرکت در انتخابات الکترونیکی هیات مدیره و بازرسان خانه های مطبوعات سراسر کشور تایید شد.

به گزارش کانون انجمنهای صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران، بر اساس اعلام سامانه خانه مطبوعات، تا ٢٥ فروردین ماه یکهزار و 445 نفر با نظر خانه های مطبوعات استانهای کشور برای عضویت درخانه و حضور در انتخابات تایید شده اند.

در این میان بیشترین مدیر مسئول مربوط به استانهای « کرمان، آذربایجان غربی و مازندران» است و بیشترین عضویت خبرنگاری نیز در استانهای «کرمان، فارس، قزوین» صورت گرفته است.
طبق آمار سامانه خانه مطبوعات، استان های «کرمان، فارس، قزوین، آذربایجان غربی و البرز» به ترتیب بیشترین آمار تایید اعضا را به خود اختصاص داده اند و استانهای «فارس، قزوین، تهران» بیشترین صف انتظار برای بررسی عضویت افراد ثبت نام شده را دارند که حدود هزار نفر هستند.
همچنین از زمان آغاز اعلام نامزدی تا پایان ٢٥فروردین، ٣٢٦ نفر در استانهای مختلف، نامزدی خود را برای انتخابات، اعلام و در سامانه ثبت کرده اند که استانهای «کرمان، قزوین و البرز» بیشترین تعداد نامزد ثبت نامی را داشته اند.
مجمع عمومی خانه مطبوعات برای نخستین بار به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از ساعت ٨ تا ١٦ چهارشنبه ١٠ خرداد 96 برای انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسان برگزار می شود.
معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام کنند.
همچنین کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده اند نیز می توانند با ثبت نام در این سامانه الکترونیک نسبت به ارایه درخواست عضویت خویش اقدام نمایند. 
جهت سهولت کار و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل و نمایندگان خانه های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ پاسخگوی سئوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود.
ثبت نام در این سامانه جهت شرکت در انتخابات هیات مدیره خانه های مطبوعات در سراسر کشور که به طور همزمان و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد، الزامی است.
انتهای پیام/
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟