/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40569
تاریخ خبر : 1395/10/08 3:01 ب ظ

حجت الاسلام نوروزی از پیگیری پرونده تشکیل غیر قانونی انجمنی به نام روزنامه‌نگاران تهران در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر داد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران؛ حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، درباره برگزاری نشست اخیر مجمع مؤسسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران توسط برخی از چهره‌های انجمن صنفی منحله روزنامه‌نگاران، اظهار کرد: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران غیرقانونی است و نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

 
وی با تأکید بر اینکه مجوز فعالیت به انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران غیرقانونی است، گفت: در صورتی که پرونده این انجمن به کمسیون قضایی و حقوقی مجلس ارجاع شود آن را با جدییت پیگیری می‌کنیم.
 
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید این موضوع بررسی شود که چرا در صورتی که انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران در حال فعالیت است وزارت کار و رفاه اجتماعی مجوز فعالیت را به این انجمن داده است؟
 
نوروزی ادامه داد: در حالیکه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران استان تهران در حال فعالیت است بنابراین تشکیل انجمنی به این نام بر اساس قانون کار از هیچ محمل قانونی برخوردار نیست.
 
پایان/
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟