/ سرویس امورصنفی و رفاهی
کد خبر : 333
تاریخ خبر : 1393/01/22 1:37 ب ظ

مشاور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از امکان بهره برداری اشخاص، موسسات و تشکل های فرهنگی و رسانه ای از محل برگزاری نشست ها و نمایشگاه های تخصصی معاونت مطبوعاتی خبر داد.

مهران عباسی انارکی گفت: فراهم کردن امکان بهره برداری از محل نمایشگاه های تخصصی معاونت مطبوعاتی با هدف حمایت از رسانه ها و فعالیت های فرهنگی و مطبوعاتی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: اشخاص، موسسات و تشکل های فرهنگی، رسانه ای و تبلیغاتی دارای مجوز می توانند از امکانات طبقه همکف ساختمان موسسه مطبوعاتی نشرآوران برای بهره برداری و برگزاری نشست ها، همایش ها و کارگاه های علمی، پژوهشی و تخصصی خود استفاده کنند.

انارکی یادآور شد: این مجموعه با گنجایش 100 تا 120 نفر در مرکز شهر تهران قرار گرفته و در نظر است با نگاه حمایتی و غیر انتفاعی در اختیار مطبوعات و دیگر رسانه ها و گروه ها و تشکل های فرهنگی مرتبط قرار گیرد.

وی افزود: اشخاص حقیقی نظیر خبرنگاران،طراحان، عکاسان حرفه ای و هنرمندان سایر حوزه های مرتبط با بخش رسانه نیز می توانند با هماهنگی قبلی برای برگزاری نمایشگاه های آثار و محصولات فرهنگی و رسانه ای از ظرفیت موجود در این مجموعه بهره مند شوند.

مشاور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: متقاضیان حقیقی و حقوقی دارای شرایط می توانند درخواست خود را به منظور بهره برداری از امکانات فوق الذکر برای معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، روبروی تهران کلینیک، خیابان هشتم، شماره 15 و 17 (تلفن و نمابر 88540818) ارسال کنند تا نسبت به هماهنگی های لازم اقدام شود.

منبع: ایرنا

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟