/ سرویس امورصنفی و رفاهی
کد خبر : 274
تاریخ خبر : 1392/06/02 4:59 ب ظ
مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران

مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران با اعلام اینکه هم‌اکنون سرای روزنامه‌نگاران ایران دارای سه هزار و 800 عضو رسمی و دو هزار عضو غیررسمی است، گفت: اعضای رسمی این سرا از تخفیف ویژ‌ه خدمات بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

 

مجید امرایی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: سرای روزنامه‌نگاران با بیمه ایران تفاهم نامه پنج ساله منعقد کرده است که بر اساس آن خدمات بیمه‌ای به خبرنگاران عضو این سرا با تخفیفات ویژه‌ای ارائه می‌شود.
 
مدیر عامل سرای روزنامه‌نگاران با اعلام اینکه وزارت ارشاد بیمه خبرنگاران در حوزه‌های درمانی را متقبل می‌شود، افزود: سرای روزنامه‌نگاران برای اعضای رسمی خود تفاهم‌نامه‌ای را با بیمه ایران در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ای مانند بیمه تصادفات، بیمه بدنه، شخص ثالث و آتش سوزی منعقد کرده است و بر همین اساس ارائه خدمات بیمه‌ای به این دسته از افراد با تخفیف 20 تا 40درصدی همراه خواهد بود.
 
امرایی با اعلام اینکه تخصیص تخفیف‌ها در حوزه‌‌های مختلف متمایز است، بیان داشت: اعضای اصلی این سرا به منظور بهره‌مندی از این تخفیفات باید معرفی‌نامه لازم را از سرای روزنامه‌نگاران ایران کسب کرده باشند.
 
امرایی درباره چگونگی عضو‌گیری سرای روزنامه‌نگاران بیان داشت: سرای روزنامه‌نگاران در سال یک ماه(اردیبهشت ماه) عضوگیری دارد که به تعریف این سرا این دسته از افراد می‌توانند با توجه به فراخوانی که اعلام می‌شود، برای تشکیل پرونده به مراکز سرای روزنامه‌نگاران در تهران و استان‌های مختلف مراجعه کنند.
 
وی یادآور شد: اعضای رسمی الزاماً باید در یکی از رسانه‌های مطبوع کشور مشغول فعالیت باشند و به منظور تشکیل پرونده فرم معرفی نامه را از رسانه مطبوع، کپی کارت ملی و صفحه اول  شناسنامه را به همراه یک قطعه عکس به همراه داشته باشند.
 
به گفته وی، پس از طی فرآیندهای فوق، برای افراد شماره شناسه و کارت رسمی صادر می‌شود.
 
امرایی با اعلام اینکه خدمات سرای روزنامه‌نگاران به دو دسته تقسیم می‌شود، بیان داشت: این خدمات شامل خدمات تخصصی و غیر تخصصی و جانبی می‌شود.
 
مدیر سرای روزنامه‌نگاران بیان داشت: خدمات جانبی شامل استفاده میهمان‌سرا در برخی از استان‌ها، استفاده از اماکن گردشگری در استان‌‌های همدان و کرمانشاه به صورت رایگان، استفاده از خدمات کتابخانه‌‌های عمومی در استان‌های مختلف، مشاوره صنفی و حقوقی مطبوعات در دفاتر سرای روزنامه‌نگاران، استفاده از کتابخانه تخصصی سراها، استفاده از پزشک رایگان در روزها چهارشنبه و همچنین مشاوره حقوقی و ... می‌شود.
 
وی یادآور شد: سرای روزنامه‌نگاران در حاضر حاضر بالغ بر سه هزار و  800 عضو رسمی و حدود دوهزار نفر عضو غیر رسمی دارد.
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟