/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 40778
تاریخ خبر : 1396/08/20 12:24 ب ظ
حسن ضابطی:

دبیر دومین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران با اعلام آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره مطبوعاتی این انجمن گفت: مهلت ارسال آثار دیگر تمدید نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره :حسن ضابطی دبیر دومین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران افزود: مهلت ارسال آثار برای شرکت در دومین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران تا 20 آبان (امروز) تمدید شده بود که دیگرتمدید نخواهد شد.

وی با بیان این‌که طی تماس‌های مکرر خبرنگاران با دبیرخانه جشنواره، برخی همکاران رسانه‌ای اعلام‌ کرده‌اند تنها نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کرده و هنوز آثار خود را ارسال نکرده‌اند و یا برای ارسال با مشکلات نرم‌افزاری روبه‌رو بوده اند گفت: این افراد برای ثبت نام و تکمیل مراحل ثبت‌نام و ارسال آثار خود فقط تا فردا 21 آبان فرصت دارند اقدام کنند.و از روز دوشنبه روند ارسال آثار متوقف می شود.

دبیر دومین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران افزود: همانطور که پیش از این اعلام شده بود داوری آثار ارسالی در دو بخش میانی و نهایی صورت می‌گیرد.

ضابطی در پایان خاطرنشان کرد: قریب 2 هزار اثر تاکنون به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که این حجم با توجه به مدت زمان کم انتشار فراخوان تاکنون درخور توجه است.

پیش از این در فراخوانی برای شرکت در این جشنواره اعلام شده بود علاقمندان می‌توانند در رشته‌‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، کاریکاتور، عکس، طرح و تصویرسازی و بخش ویژه با موضوع «اقتصاد مقاومتی» در این جشنواره شرکت کنند به شرط آنکه آثار آنان در دوره زمانی ابتدای مهر 95 تا انتهای شهریور 96 منتشر شده باشد.

همچنین هر فرد می‌تواند 5 اثر خود را در یک یا چند رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال کند به شرط آن‌که مجموع آثار ارسالی بیش از 5 اثر نباشد.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند علاوه بر ارسال 5 اثر خود برای شرکت در این جشنواره، 5 تیتر منتخب خود را نیز ارسال کنند.

علاقمندان برای ارسال آثار خود از طریق سایت انجمن به نشانی: anjomannews.ir اقدام کنند.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟