/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 10520
تاریخ خبر : 1395/06/23 4:57 ب ظ

رئیس بنیاد بیماری های نادر ایران از انجام آزمایش، سونوگرافی و سنجش رایگان استخوانی برای تمام مردان نهادهای کشور و خبرنگاران به همراه خانواده های خود در دهه ولایت خبر داد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگران ایران، علی داودیان در نشست خبری خود به مناسبت دهه ولایت اظهار داشت: در این ایام که از 22 تا 31 شهریور ماه است تمام مردان شاغل در سازمانها و نهادها به طور رایگان می‌توانند از خدمات رایگان انجام آزمایش، سونوگرافی و سنجش رایگان استخوانی بهره‌مند شوند.
 
رئیس بنیاد بیماری های نادر ایران ادامه داد: همچنین اصحاب رسانه از جمله خبرنگاران، عکاسان و فیلبرداران به همراه خانواده‌های خود می توانند از خدمات رایگان آزمایش، سونوگرافی و سنجش رایگان استخوانی استفاده کنند.
 
داودیان خاطرنشان کرد: براین اساس افراد می‌توانند با شماره های 64045 و 66591859 برای هماهنگی جهت استفاده از خدمات رایگان آزمایش، سونوگرافی و سنجش رایگان استخوانی تماس حاصل کنند.
 
رئیس بنیاد بیماری های نادر ایران در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین انجام آزمایشات، سونوگرافی و سنجش رایگان استخوانی در طول سال برای بیماران نادر و صعب العلاج رایگان است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟