/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 10493
تاریخ خبر : 1395/04/15 7:48 ق ظ
توسط اداره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی؛

اداره‌ کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی معاونت مطبوعاتی، جزئیات حمایتهای پنج‌گانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه‌ها را در سال ٩٤  منتشر کرد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگران ایران، در اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی آمده است:

 
جزئیات دریافتی 2 هزار و 135 رسانه مکتوب و برخط، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ٩٤،  شامل «یارانه مستقیم 6 ماه اول و دوم سال ٩٤، یارانه بیمه ٣ فصل (بهار، تابستان و پاییز)، آگهی‌های دولتی ( تهران و شهرستان )، یارانه طرح اشتراک و یارانه طرح خرید مجلات برگشتی» می‌شود.
 
رسانه‌های برخط (خبرگزاریها و پایگاه‌های خبری) در سال ٩٤ تنها از یارانه بیمه خبرنگاران بهره‌مند شده‌اند.
 
جمع کل دریافتی هر رسانه بر اساس دریافتی از تمام حمایتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ٩٤ بدون احتساب مبلغ واریزی مشترکان در طرح اشتراک نشریات است.
 
در بخش مربوط به آگهی‌های دولتی استانها، آمار مربوط به استانهای کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، نهایی نشده و استانهای قم و سمنان آمار 6 ماهه ارائه کرده‌اند.
 
نام برخی نشریات بنا به دلایلی که در جدول یارانه پرداختی ٦ ماه دوم سال ٩٤ ، ذکر شده در این جدول نیست که یارانه آنها بعد از رفع نقص، واریز خواهد شد.
 
شایان ذکر است، یارانه مستقیم بعد از ٦ ماه به مطبوعات تعلق می‌گیرد، برای روزنامه از شماره ١٥� ، هفته‌نامه از شماره ٢٥ و ماهنامه از شماره ٦ به بعد.
 
جداول جداگانه پرداختیهای سال ٩٤ نیز پیش‌تر در سایت معاونت مطبوعاتی منتشر شده است.
 
انتهای پیام/
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟