/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 10464
تاریخ خبر : 1394/06/04 2:58 ب ظ
به بهانه مجروح شدن خبرنگار صدا و سیما در سوریه؛

محدحسن حسینی، خبرنگار پرتلاش و شجاع صدا و سیما در مدت زمان حضور خود در خطوط مقدم نبرد نیروهای مردمی سوریه با همراهی ارتش این کشورعلیه داعش و نیروهای تروریستی، با ازخودگذشتگی و شجاعتی مثال‌زذنی، توانست اخبار و گزارشات بسیار دقیقی ازمناطق عملیاتی سوریه در جنگ با تروریست‌ها تهیه و ارسال کند.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران از تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی "محمد حسن حسینی" خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه تقدیر و تشکر می‌کند.

محمدحسن حسینی طی روزهای اخیر در حمله نیروهای تکفیری ـ تروریستی در ارتفاعات لاذقیه در شمال غرب این کشور بر اثر اصابت ترکش به شدت مجروح شده است؛ این خبرنگار پرتلاش و شجاع صدا و سیما در مدت زمان حضور خود در خطوط مقدم نبرد نیروهای مردمی سوریه با همراهی ارتش این کشورعلیه داعش و نیروهای تروریستی داعش، با ازخودگذشتگی و شجاعتی مثال‌زذنی، توانست اخبار و گزارشات بسیار دقیقی ازمناطق عملیاتی سوریه در جنگ با تروریست‌ها تهیه و ارسال کند.

بدون شک تلاش بی‌وقفه همراه با از جان‌گذشتگی خبرنگاران متعهد و توانمند کشورمان در طول 3 سال اخیر در مناطق مختلف سوریه، تاثیر بسیار چشم‌گیری در روشن شدن ابعاد مختلف جنگ در سوریه داشته و پرده از جنایات و وابستگی نیروهای تکفیری و تروریستی به آمریکا و رژیم صهیونیستی برداشته و این تلاش و مجاهدت خبرنگاران توانسته در سانسور شدید رسانه‌ای حاکم بر رسانه‌های سلطه، گوشه‌ای از واقعیات نبرد در مقابل تروریست‌ها را به جهانیان نشان دهد.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و مجاهدت شبانه‌روزی تمام خبرنگاران متعهد کشورمان که در شرایط سخت و خطرناک جنگی اقدام به پوشش اخبار این مناطق می‌کنند، آروزی بهبودی کامل و سریع برای خبرنگار متعهد کشورمان، جناب آقای محمدحسن حسینی دارد.

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟