/ سرویس علمی و فرهنگی
کد خبر : 341
تاریخ خبر : 1393/03/25 10:52 ق ظ

مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور اعلام کرد که تدوین لایجه جامع نظام رسانه ای تا 5 ماه دیگر به پایان خواهد رسید و تقدیم دولت می شود.

علی اکبر بهبهانی در مورد لایحه جامع نظام رسانه ای، گفت: تدوین این نظام نامه همچنان ادامه دارد و فکر می کنم تا 5 ماه آینده به پایان برسد. کار تدوین لایحه جامع نظام رسانه ای از زمان حضور حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است و هدف از نوشتن این لایحه همسان سازی برخورد با رسانه ها بود. ما قصد داریم با این لایحه خانواده مطبوعات بتواند برای خود تصمیم گیری کند.
 
مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور گفت: با نوشتن لایحه جامعه نظام رسانه ای شاهد تحقق اصل چهل و چهار خواهیم بود و پس از سال ها خانواده مطبوعات به آرزوی خود خواهند رسید.
 
وی تاکید کرد: پس از پایان کار نوشتن این لایحه باید آن را به دولت تقدیم و پس از آن دولت این لایجه را برای تصویب به مجلس ارایه دهد تا در صورت تصویب از سوی مجلس تبدیل به قانون شود.
 
وی همچنین در خصوص اینکه آیا تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه مطبوعات در نشست تعاونی مطبوعات با حضور انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شده است، اظهار داشت: آن مساله ای که تاکنون در خصوص برگزاری نمایشگاه قطعی شده است مدیریت چهار تشکل رسانه بر نمایشگاه امسال است البته قرار شد نشستی با حضور وی و مدیران چهار تشکل در خصوص تصمیم گیری نهایی برای نمایشگاه برگزار شود.
 
وی ادامه داد: زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات نیز تغییراتی داشته است و از نیمه اول آبان به نیمه دوم تغییر کرده است. 
 
مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور، گفت: قرار است تاریخ شروع نمایشگاه مطبوعات از بین روز های 7 تا 16 آبان ماه انتخاب شود که فکر می کنم در این شرایط شاهد برگزاری نمایشگاه در نیمه دوم آبان خواهیم بود.


منبع: ایرنا
برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟